PDA

View Full Version : Remembering God

Jeff
02-01-2008, 01:13 PM
Why is it that we humans only remember that there is GOD when times that we are in distress, and between life and death?

Saka lang natin na alaala na may DIOS pala kung tayo ay nasa malalim na kalungkutan at sa bangin ng kamatayan?

hedwig
02-04-2008, 03:46 PM
...maybe thats because we dont know how to preserved and love GOD. .and maybe we dont know how to thanks all of his blesings that he given to us..

.. hindi nakakaala sa Diyos dahil nasa mabuting kalagayan at walang problema..syempre...why should I seek GOD if I"m in good hands.. di ba??? thats a wrong notion.. sana magising sila that there is a Supreme Being beyond all this thingss.. even science believe that their is GOD, who is the responsible in creaions of all things....
.. and some people.. they make thier money as thier God..

Hamadash
02-04-2008, 09:23 PM
We should not forget to remember GOD in everyday of our life. Every morning we must say, THANK YOU GOD for this new day.. and before you go to bed you must be thankful that you finished the day with protection from HIM and asked forgiveness of sins. In that way, you are communicating HIM. Though its just a little time of your day but it really matter to HIM.

agta
02-04-2008, 09:55 PM
And Jesus said, "Not everyone who says to me 'Lord, Lord,' shall enter the kingdom of heaven; but he who does the will of my Father in heaven shall enter the kingdom of heaven."

Jeff
04-17-2008, 03:47 PM
One of the most effective tools the enemy will use to keep you from serving God is to convince you that you’ve either messed up too much to serve God, or that you must clean up your life before you can even get God’s attention. When these thoughts pop into your head, sniff the air for the scent of sulfur – because they are lies straight from the fires of hell!

brategamete
02-19-2009, 12:11 AM
Remembering GOD is best demonstrated in obeying His Words, His commandments:

Matthew 22:38(New International Version)

37Jesus replied: " 'Love the Lord your God with all your heart and with all your soul and with all your mind.'[a (http://www.biblegateway.com/passage/?search=Mt%2022:37-40;&version=31;#fen-NIV-23908a)] 38This is the first and greatest commandment.

John 14:15 (King James Version)

15If ye love me, keep my commandments.

The 10 commandments are God's eternal principles. The first four will demonstrate our love to Him while the second six demonstrate our love to our fellow men.

Here is the first four that has something to do with REMEMBERING GOD:

Exodus 20:3-11 (King James Version)

I

3Thou shalt have no other gods before me.

II

4Thou shalt not make unto thee any graven image, or any likeness of any thing that is in heaven above, or that is in the earth beneath, or that is in the water under the earth. 5Thou shalt not bow down thyself to them, nor serve them: for I the LORD thy God am a jealous God, visiting the iniquity of the fathers upon the children unto the third and fourth generation of them that hate me; 6And shewing mercy unto thousands of them that love me, and keep my commandments.

III

7Thou shalt not take the name of the LORD thy God in vain; for the LORD will not hold him guiltless that taketh his name in vain.

IV

8Remember the sabbath day, to keep it holy. 9Six days shalt thou labour, and do all thy work: 10But the seventh day is the sabbath of the LORD thy God: in it thou shalt not do any work, thou, nor thy son, nor thy daughter, thy manservant, nor thy maidservant, nor thy cattle, nor thy stranger that is within thy gates: 11For in six days the LORD made heaven and earth, the sea, and all that in them is, and rested the seventh day: wherefore the LORD blessed the sabbath day, and hallowed it.

You see the first four commandments has something to do with worship to GOD alone. And it ends in remembering Him to worship Him on the seventh day. Worshiping Him is remembering Him. Worshiping Him is praising Him. Worshiping Him is giving thanks to Him. But on the Seventh day, is the the Day of the Lord. That's what He needs you to remember.

spartacus
02-19-2009, 12:33 AM
brategamatoy, este, brategamete..:D

sa John 14:15 nga imong gi quote, whose commandments should we keep? kang moses o kang christ. remember, when the priesthood was changed, there was a need to change the law as well (Heb 7:12).

btw, i-search sa electronic bible ang "commandments of moses" ug ang "commandments of christ", then explore....whehehehe

ang sabbath day, sa panahon ni cristo, usa nala...(i'll supply the verse later on :) ) jesus christ is the lord of the sabbath, mao bitaw nga iya kining giguba kay para ra ni sa mga hudiyong dagko...:D

esep-esep kapatid....

echo101
02-19-2009, 11:57 AM
The two commands of Jesus was not a different command from what was given to Moses. Jesus just simplified all ten into two. Brategamete is right.. I don't know why some treat them different.

the first 4 goes to Matthew 22:37-38

"And he said to him, "You shall love the Lord your God with all your heart and with all your soul and with all your mind.This is the great and first commandment."

and the remaining is all about loving our neighbors: Matthew 39-40

"And a second is like it: You shall love your neighbor as yourself. On these two commandments depend all the Law and the Prophets."

Verse 40 is very very clear...

Romans 13:8-10
"Owe nothing to anyone—except for your obligation to love one another. If you love your neighbor, you will fulfill the requirements of God’s law. For the commandments say, “You must not commit adultery. You must not murder. You must not steal. You must not covet.”These—and other such commandments—are summed up in this one commandment: “Love your neighbor as yourself.” Love does no wrong to others, so love fulfills the requirements of God’s law.

Jesus said in Matthew 5:17:
"Don’t misunderstand why I have come. I did not come to abolish the law of Moses or the writings of the prophets. No, I came to accomplish their purpose."

brategamete
02-19-2009, 11:43 PM
brategamatoy, este, brategamete..:D

sa John 14:15 nga imong gi quote, whose commandments should we keep? kang moses o kang christ. remember, when the priesthood was changed, there was a need to change the law as well (Heb 7:12).

btw, i-search sa electronic bible ang "commandments of moses" ug ang "commandments of christ", then explore....whehehehe

ang sabbath day, sa panahon ni cristo, usa nala...(i'll supply the verse later on :) ) jesus christ is the lord of the sabbath, mao bitaw nga iya kining giguba kay para ra ni sa mga hudiyong dagko...:D

esep-esep kapatid....

Ganahan pod ko nimo SPARTACUS!!! Gladiator gud ka. Ah if im not mistaken that name was also known as SPARADOKOS. Bisan og hero gikan sa Thrace pero rebelde kaaug kinaiya. Ah kini c spartacus naa kini asawa nga prophetes...cguro kining iyang pagpanudlo tagaan nato og pagtagad...

Cge daw spartacus pamatud-i daw nga giusob ni Jesus ang Kasugoan ni Jehovah.

Tagaan tek og assigment. Duha lang ka texto aron di ka maglisod.

Matthew 5:17-19 (King James Version)

17Think not that I am come to destroy the law, or the prophets: I am not come to destroy, but to fulfil.
18For verily I say unto you, Till heaven and earth pass, one jot or one tittle shall in no wise pass from the law, till all be fulfilled.
19Whosoever therefore shall break one of these least commandments, and shall teach men so, he shall be called the least in the kingdom of heaven: but whosoever shall do and teach them, the same shall be called great in the kingdom of heaven.

Psalm 119:41-44 (King James Version)

41Let thy mercies come also unto me, O LORD, even thy salvation, according to thy word.
42So shall I have wherewith to answer him that reproacheth me: for I trust in thy word.
43And take not the word of truth utterly out of my mouth; for I have hoped in thy judgments.
44So shall I keep thy law continually for ever and ever.

Cge daw tagae daw mi og katin-awan. Sa salmo pagatumanon kini nga walay kataposan...C Jesus dili bungkagon...Unsa jud diay ang tinood?

brategamete
02-19-2009, 11:57 PM

Nonsense kaau na imo pangutana SPA...Ang Juan 14:15 nag-ingon: "If you love me keep Moises' commandments." hehehehehe

Heb 7:12? Heller? Are you reli a student of the Bible? Pamati nako wa ka gabasa...

Hebrew 7 talks about the priesthood of Jesus. It has something to do with sanctuary services which had ceremonial LAWS, which were shadows of things to come (Col 2:17).

God's 10 commandments dodoy are not ceremonial Laws. They are MORAL LAWS. In which you are still keeping it now kay wa man ka nangabit...

agta
02-20-2009, 12:15 AM
Ganahan pod ko nimo SPARTACUS!!! Gladiator gud ka. Ah if im not mistaken that name was also known as SPARADOKOS. Bisan og hero gikan sa Thrace pero rebelde kaaug kinaiya. Ah kini c spartacus naa kini asawa nga prophetes...cguro kining iyang pagpanudlo tagaan nato og pagtagad...

Cge daw spartacus pamatud-i daw nga giusob ni Jesus ang Kasugoan ni Jehovah.

Tagaan tek og assigment. Duha lang ka texto aron di ka maglisod.

Matthew 5:17-19 (King James Version)

17Think not that I am come to destroy the law, or the prophets: I am not come to destroy, but to fulfil.
18For verily I say unto you, Till heaven and earth pass, one jot or one tittle shall in no wise pass from the law, till all be fulfilled.
19Whosoever therefore shall break one of these least commandments, and shall teach men so, he shall be called the least in the kingdom of heaven: but whosoever shall do and teach them, the same shall be called great in the kingdom of heaven.

Psalm 119:41-44 (King James Version)

41Let thy mercies come also unto me, O LORD, even thy salvation, according to thy word.
42So shall I have wherewith to answer him that reproacheth me: for I trust in thy word.
43And take not the word of truth utterly out of my mouth; for I have hoped in thy judgments.
44So shall I keep thy law continually for ever and ever.

Cge daw tagae daw mi og katin-awan. Sa salmo pagatumanon kini nga walay kataposan...C Jesus dili bungkagon...Unsa jud diay ang tinood?

Si Jesus mao ang igsaktong kahulugan ug katumanan sa balaud. Example, ang balaud nag ingon, "Thou shalt not kill; and whoever shall kill shall be liable to judgment." Unsa man ang igsaktong kahulugan niani? Si Jesus miingon, "But I say to you that everyone who is angry with his brother shall be liable to judgment; and whoever says to his brother, 'Raca', shall be liable to the Sanhedrin; and whosoever says, 'Thou fool', shall be liable to the fire of Gehena."

brategamete
02-20-2009, 12:35 AM
Si Jesus mao ang igsaktong kahulugan ug katumanan sa balaud. Example, ang balaud nag ingon, "Thou shalt not kill; and whoever shall kill shall be liable to judgment." Unsa man ang igsaktong kahulugan niani? Si Jesus miingon, "But I say to you that everyone who is angry with his brother shall be liable to judgment; and whoever says to his brother, 'Raca', shall be liable to the Sanhedrin; and whosoever says, 'Thou fool', shall be liable to the fire of Gehena."

C Jesus ang katumanan sa mga butang nga "landong lamang sa umalabot." C Jesus mao ang tinood nga carnero nga gipatay, ang shewbread, 7 candle sticks, ang priesthood ministry.

Apan c Jesus wala nagwagtang sa 10 ka sugo. kondili gituman kini niya.

Ang 10 ka sugo dili landong sa mga butang nga umalabot. kondili moral kini nga mga prinsipyo sa Dios nga gituman gikan kang Adan hangtod sa walay kataposan.

Ang mga ceremonial laws nangawala kadto kay si Christo ang katumanan ato.

Ang 10 ka sugo dili pwede wagtangon kay mao kini ang moral sa tawo.

spartacus
02-20-2009, 07:09 AM
burat, este, brate, :D

dili ko magtutudlo uy. usa pa, dili ako maoy issue o topic dinhi sa forum. let's just argue, naa man sab na sa bible ang pagkiglantugi ba. kinsa ba tong apostol nga ilang gibato (stone to death) kay dili gyud sila mkapildi sa pakiglantugi, si san pablo ba to? diko shur...hehe.. so, hala, lantugi lang. but i must admit, dili ko pareha ninyo nga mga well-versed na sa bible...si san esteban diay to...(pero dili kauban si golyat..hehehe)

and 10 ka sugo tinoud nga nagpabilin. pero dili na ni applicable uy. kung sa constitution pa, na revise na ni. nganong isuksok man gyud nimo imong kaugalingon sa napulo ka sugo nga para ra man tos mga israelites, saman, hudiyo ka bang dako? :D :D :rolleyes:

sa 10 commandments nag ingon: gidili ang pagpatay, pero sa panahon ni cristo mas stringent o strikto kay mag baton kapa lang ug kasilag sa isig katawo, nkasala kana.

sa 10 commandments wala nag ingon nga gidili ang drugs, so i wud pressume sa inyong relihiyon okay lang ang mga drug addict.:) yak!! kadiri kau... :rolleyes:

sa 10 commandment nag ingon tahura (respect) ang inyong inahan ug amahan. na, unsaon nlang ang mga uyoan ug mga igsoon,dili nla tahuron kay mga ginikanan raman. pero sa panahon ni kristo, hasta mga silingan tahuron (love thy neighbours matud pa). etc., etc....

nya kay sa panahon ni cristo gisugo niya nga magpabautismo kitang mga kristyano, so, 11 commandments na, dili na ten. do i make sense here?

my point is, naay kakuwangan ang ten commandments (it's mentioned in the bible ambot unsa to nga versikulo) mao nga gipulihan na ni sa commandments of christ.

siguro inyo lang gipamugos nang mga balaod sa old testament sa inyong mga membro kay naa man didto ang tithe.....hehehehe sakspan mo noh.....ese?????..:D :D:D

agta
02-20-2009, 07:12 PM
siguro inyo lang gipamugos nang mga balaod sa old testament sa inyong mga membro kay naa man didto ang tithe.....hehehehe sakspan mo noh.....ese?????..:D :D:D

Ha ha ha! Believe ko kang espartacus oy! ;)

agta
02-20-2009, 07:40 PM
Ang 10 ka sugo dili landong sa mga butang nga umalabot. kondili moral kini nga mga prinsipyo sa Dios nga gituman gikan kang Adan hangtod sa walay kataposan.

Ang 10 ka sugo dili pwede wagtangon kay mao kini ang moral sa tawo.

Bitaw....Ang problema lang kaniadto sa mga Judio kay wa maigsakto ang ila pagsabot ug pagsunod sa mga sugo. Example, ang pagsabot ug pagtuman sa mga Judio bahin sa sugo sa Sabbath. Stricto kaayo sila. Mao nga "shock" kaayo sila sa paagi ni Jesus pagsabot sa Sabbath. Nia:

"The Jews therefore said to him who had been healed, "It is the Sabbath; thou are not allowed to take up thy pallet." He answered them, He who made me well said to me, "Take up thy pallet and walk." (Math 5:10-12)

Si Jesus! Samtang ang mga Judio nagsabot nga sa Sabbath dili pwede magbitbit ug banig, nia Siya nagsugo naman hinoon sa masakiton pagbitbit sa iya banig!

Wala ni Jesus bungkaga ang Sabbath! Iya lang kini gihatagan sa igsakto nga kahulugan kay gipatakaan naman ug sabot sa mga Judio. Mao usab ang gibuhat ni Jesus sa uban pang mga sugo. Wala kini Niya bungkaga. Hinonoa, Iya kini gihatagan sa igsakto nga pagsabot.

spartacus
02-20-2009, 10:35 PM
Ha ha ha! Believe ko kang espartacus oy! ;)

tnx agta.

i'm flattered, bisan butaw-butaw ra ning ako.... :D

brategamete
02-26-2009, 01:02 PM
burat, este, brate, :D

dili ko magtutudlo uy. usa pa, dili ako maoy issue o topic dinhi sa forum. let's just argue, naa man sab na sa bible ang pagkiglantugi ba. kinsa ba tong apostol nga ilang gibato (stone to death) kay dili gyud sila mkapildi sa pakiglantugi, si san pablo ba to? diko shur...hehe.. so, hala, lantugi lang. but i must admit, dili ko pareha ninyo nga mga well-versed na sa bible...si san esteban diay to...(pero dili kauban si golyat..hehehe)

You are entitled sa imong foolishness higala...heheheh joke...

Ok...kay humble man kaau ka nga dili ka well verse in the Bible...dili ka katuohan...

and 10 ka sugo tinoud nga nagpabilin. pero dili na ni applicable uy. kung sa constitution pa, na revise na ni. nganong isuksok man gyud nimo imong kaugalingon sa napulo ka sugo nga para ra man tos mga israelites, saman, hudiyo ka bang dako? :D :D :rolleyes:

Ang tinood nagpabilin ang 10 ka sugo. Ang Ginoo dili parehos sa tawo nga masayop. Basaha ni doy aron ka makahibawo:
Psalm 111:7-8 (King James Version)

7The works of his hands are verity and judgment; all his commandments are sure.
8They stand fast for ever and ever, and are done in truth and
uprightness.

Psalms 33:4 For the word of the LORD is right; and all his works are done in truth.

Kinsa man ang nagsulti nimo nga girevise sa Ginoo ang iyang gisulti?

Isaiah 55:11 (New International Version)

11 so is my word that goes out from my mouth:
It will not return to me empty,
but will accomplish what I desire
and achieve the purpose for which I sent it.

sa 10 commandments nag ingon: gidili ang pagpatay, pero sa panahon ni cristo mas stringent o strikto kay mag baton kapa lang ug kasilag sa isig katawo, nkasala kana.

Ang mga Judiyo nasayop sila sa ilang pagsabot sa kasugoan sa Dios. Giusob ni Christo ang ilang understanding. Wala niya giusob ang 10 kasugo. Mat 5:17

sa 10 commandments wala nag ingon nga gidili ang drugs, so i wud pressume sa inyong relihiyon okay lang ang mga drug addict.:) yak!! kadiri kau... :rolleyes:

Very shallow thinking. God's 10 commandments are just protection of God's principles. God's principle of preserving life is protected by the command, "Thou shall not kill."

Ang druga higala kung dili gani makapatay sa user, sa victim.
Dili ang relihiyon ang nagtudlo niini. It's your moral obligation to God.

sa 10 commandment nag ingon tahura (respect) ang inyong inahan ug amahan. na, unsaon nlang ang mga uyoan ug mga igsoon,dili nla tahuron kay mga ginikanan raman. pero sa panahon ni kristo, hasta mga silingan tahuron (love thy neighbours matud pa). etc., etc....

Ang dili pagtahod sa imong uyoan, nakalapas sa kasugoan?
O nakatuman sa napulo kasugo? ang imong punto mao ra sa akong pagsabot. Ang napulo ka sugo mao ra hangtud karon. Ang mga prinsipyo mao ra. Uyon ka niana?

nya kay sa panahon ni cristo gisugo niya nga magpabautismo kitang mga kristyano, so, 11 commandments na, dili na ten. do i make sense here?

my point is, naay kakuwangan ang ten commandments (it's mentioned in the bible ambot unsa to nga versikulo) mao nga gipulihan na ni sa commandments of christ.

Ang mateo 28:19, 20 usa ka commission sa pagwali sa maayong balita. Pati ang pagtuman sa kasugoan pinaagi sa gugma. Ang imong sense ikaw ray nalipay.

Ayaw intawon dugangi ang 10 kasugo. Kay dili ka Dios.

Ang ikapulo iya kana sa Dios. Ihatag nimo og sa dili iya gihapon kana. Malachi 3:8-10

Kung ang imong problema kay naanugon ka sa ikapulo nga gigamit aron sa pagwali sa maayong balita, nasayop ka. Ang relihiyon dili issue dinhi. Ang issue mao kung unsa inyo gihimo sa pagwali sa maayong balita.

Ang DATING DAAN migo mao pangutan-a kay wla silay ikapulo pero nilibo ang mga offering.

spartacus
02-26-2009, 07:28 PM
brat, dili lagi ako ang issue dinhi nga forum. whether katuohan ko o dili, that's beside the point. ako lang gi convey akong nabasahan sa bible ug nadunggan base sa akong pagpanukitsukit. stick to the issue brat. please note that i am not representing any congregation here but myself. it's unfair to any groups kung imo kong i-link sa ila.

nagsukitsukit pako braT, kinsay nasayod basin makombensi ko nimo:puke: :D

mahitungod sa napulo ka sugo nga gihatag kang moises didto sa sinay, mao ni ako i-quote sa biblia. dili ni xa magkinhanglan interpretasyon:

"
Kay kong kadtong nahaunang tugon wala pay nakulang, nan wala unta pagpangitai ug dapit alang sa ikaduha.
Hebreohanon 8:7

Kay sa pagkakaplag ug kakulangan kanila, miingon siya: Ania karon, moabut ang mga adlaw, nagaingon ang Ginoo, nga ako magabuhat ug bag-o nga tugon uban sa balay sa Israel ug uban sa balay sa Juda;
Hebreohanon 8:8

Niana nagaingon siya: Usa ka bag-ong tugon, gipakadaan niya ang nahauna. Apan ang nagakadaan ug nagakatigulang haduol na sa pagkahanaw.
Hebreohanon 8:13
"
ang biblia na mismo nag ingon nga may kakuwangan ang nahaunang tugon mao nga magabuhat siya bag-o nga tugon diin gipakadaan niya ang nahauna.
alagad brat, tataw na kaayo na uy. ayawg gahig ulo diha!:D

bahin sa ikapulo, basaha ni:

"
Ug kadtong sa mga anak ni Levi nga nanagdawat sa katungdanan sa pagkasacerdote, may sugo sa pagkuha sa mga ikapulo gikan sa mga tawo sumala sa Kasugoan, nga gikan sa ilang mga igsoon, bisan nagagikan kini sila sa mga hawak ni Abraham:
Hebreohanon 7:5
"
brat, tataw sab kaayo nga ang naay sugo sa pagkuha ug ikapulo sa mga tawo sumala sa kasugoan mao ang mga anak ni levi nga may katungdanan pagkasaserdote. unsa man, saserdote ka ba nga anak ni levi? watatoy...kung nangolekta mog ikapulo, hununga nana uy kay pagpangilad na! kung gibuhat nis inyong grupo, hagbong na mos akong pagpanukitsukit..

sa panahon ni cristo brat, mao ni sugo brat:
"
Ang tagsatagsa ingon sa ginatuyo sa iyang kasingkasing: dili nga adunay kasubo, bisan nga sa mga kinahanglan; kay gihigugma sa Dios ang humalatag nga malipayon.
II Corinto 9:7
"

wa kay labot brat kung pila ihatag sa tawo, singko man o linibu matud pa nimo, ang ginoo nay bahala magtan-aw ani kay gihigugma sa dios ang humalatag nga malipayon.

brat, kinutlo ra ni sa biblia ha. dili ni gikan sa akong kaugalingon brat...

brategamete
03-02-2009, 09:52 PM
brat, dili lagi ako ang issue dinhi nga forum. whether katuohan ko o dili, that's beside the point. ako lang gi convey akong nabasahan sa bible ug nadunggan base sa akong pagpanukitsukit. stick to the issue brat. please note that i am not representing any congregation here but myself. it's unfair to any groups kung imo kong i-link sa ila.

dili ikaw ang issue Tacs...ang pagsukitsukit...og nalipay ko sa imo mga arguments...og wala konatuo nga may relihiyon ka...whether you have a group or not, better argue with honest faith and conviction...aron ang mga readers ani nga thread will also learn from us...

nagsukitsukit pako braT, kinsay nasayod basin makombensi ko nimo:puke: :D

Wala tka gikumbensi Tacs...we are arguing dinhi sa thread...we are convincing the readers of this thread..

mahitungod sa napulo ka sugo nga gihatag kang moises didto sa sinay, mao ni ako i-quote sa biblia. dili ni xa magkinhanglan interpretasyon:

"
Kay kong kadtong nahaunang tugon wala pay nakulang, nan wala unta pagpangitai ug dapit alang sa ikaduha.
Hebreohanon 8:7

Kay sa pagkakaplag ug kakulangan kanila, miingon siya: Ania karon, moabut ang mga adlaw, nagaingon ang Ginoo, nga ako magabuhat ug bag-o nga tugon uban sa balay sa Israel ug uban sa balay sa Juda;
Hebreohanon 8:8

Murag di mao imo pagtuon sa Biblia Tacs.
Naghisgut ba kini sa 10 ka sugo o tugon?

Niana nagaingon siya: Usa ka bag-ong tugon, gipakadaan niya ang nahauna. Apan ang nagakadaan ug nagakatigulang haduol na sa pagkahanaw.
Hebreohanon 8:13
"
ang biblia na mismo nag ingon nga may kakuwangan ang nahaunang tugon mao nga magabuhat siya bag-o nga tugon diin gipakadaan niya ang nahauna.
alagad brat, tataw na kaayo na uy. ayawg gahig ulo diha!:D

Tacs, layo ra jud na sa Biblia imo pamahayag. Basaha ni Tacs aron ka makasabot sa sulat sa Heb 8.

Hebrews 9:1-3 (King James Version)

Hebrews 9

1Then verily the first covenant had also ordinances of divine service, and a worldly sanctuary.
2For there was a tabernacle made; the first, wherein was the candlestick, and the table, and the shewbread; which is called the sanctuary.
3And after the second veil, the tabernacle which is called the Holiest of all;

11But Christ being come an high priest of good things to come, by a greater and more perfect tabernacle, not made with hands, that is to say, not of this building;
12Neither by the blood of goats and calves, but by his own blood he entered in once into the holy place, having obtained eternal redemption for us.
13For if the blood of bulls and of goats, and the ashes of an heifer sprinkling the unclean, sanctifieth to the purifying of the flesh:
14How much more shall the blood of Christ, who through the eternal Spirit offered himself without spot to God, purge your conscience from dead works to serve the living God?

bahin sa ikapulo, basaha ni:

"
Ug kadtong sa mga anak ni Levi nga nanagdawat sa katungdanan sa pagkasacerdote, may sugo sa pagkuha sa mga ikapulo gikan sa mga tawo sumala sa Kasugoan, nga gikan sa ilang mga igsoon, bisan nagagikan kini sila sa mga hawak ni Abraham:
Hebreohanon 7:5
"
brat, tataw sab kaayo nga ang naay sugo sa pagkuha ug ikapulo sa mga tawo sumala sa kasugoan mao ang mga anak ni levi nga may katungdanan pagkasaserdote. unsa man, saserdote ka ba nga anak ni levi? watatoy...kung nangolekta mog ikapulo, hununga nana uy kay pagpangilad na! kung gibuhat nis inyong grupo, hagbong na mos akong pagpanukitsukit..

Murag ok pod na imong argumento. Yes tinood gisulti kana para sa mag Levianhon. Pero basahi daw ko tacs nga PARA LANG sa mga Levianhon ang ikapulo.

sa panahon ni cristo brat, mao ni sugo brat:
"
Ang tagsatagsa ingon sa ginatuyo sa iyang kasingkasing: dili nga adunay kasubo, bisan nga sa mga kinahanglan; kay gihigugma sa Dios ang humalatag nga malipayon.
II Corinto 9:7
"

Walay problema Tacs kung manggihatagon ka. malipayon ka nga manggihatagon sa imong isig katawo o bisan pa Ginoo.

Apan ang ikapulo tacs, iya kana sa Ginoo. Ihatag kana nimo o dili. Malachi 3:8-10

wa kay labot brat kung pila ihatag sa tawo, singko man o linibu matud pa nimo, ang ginoo nay bahala magtan-aw ani kay gihigugma sa dios ang humalatag nga malipayon.

Unya ang ikapulo nga ehatag sa Ginoo mangilabot ka...

brat, kinutlo ra ni sa biblia ha. dili ni gikan sa akong kaugalingon brat...

Imong pagkutlo Tacs...out of context...hehehehehe...sori ha?

spartacus
03-03-2009, 04:49 AM
murag di mao imo pagtuon sa biblia tacs.
Naghisgut ba kini sa 10 ka sugo o tugon?

in english brat, covenant, mao na bout ipasabot. Mao sab na term gigamit sa deuteronomy chapter 5, "covenenant", refering to the ten commandments. Please read the book of deut. Ch.5

i-corelate na sa heb. 8:7-8, then verse 13.

Tataw na kaayo na brat uy..AYAW NA NI PAGTUISA KAY ANG CONTEXT IS VERY, VERY TRUE AND RELEVANT.

CLICK AND READ ON BRAT:

http://bibleresources.bible.com/passagesearchresults.php?passage1=Deuteronomy+5&version=47

WA NI LIMBONG UG PAGTUIS...SORI HA, IKAW ANG PATAKAG PAMUNIT DIHA SA BIBLE-MAO NA ANG OUT OF CONTEXT..HEHEHE

Murag ok pod na imong argumento. Yes tinood gisulti kana para sa mag Levianhon. Pero basahi daw ko tacs nga PARA LANG sa mga Levianhon ang ikapulo.

SA DEUTERONOMY CHAPTER 5 GIHAPON BRAT, SPECIFICALLY VERSES 2-3. JUST IN CASE PILOSOPO KA, LIVITES WERE ONE OF THE TRIBES OF ISRAEL.

http://bibleresources.bible.com/passagesearchresults.php?passage1=Deuteronomy+5&version=47

[SIZE=4]
Walay problema Tacs kung manggihatagon ka. malipayon ka nga manggihatagon sa imong isig katawo o bisan pa Ginoo.

Apan ang ikapulo tacs, iya kana sa Ginoo. Ihatag kana nimo o dili. Malachi 3:8-10

Unya ang ikapulo nga ehatag sa Ginoo mangilabot ka...

Imong pagkutlo Tacs...out of context...hehehehehe...sori ha?

DUDA GYUD KO ANANG IMONG IKAPULO BRAT DUH....IPAMUGOS MAN GYUD....ALAGAD KA....MORA MAG NING GAWAS NGA IKAW MAOY INTERESADO SA IKAPULO, DILI ANG GINOO...HEHEHEHE..

AKO NA HINOUN ANG OUT OF CONTEXT BRAT NGA ANG AKONG GIPANG KUTLO DILI NA MAN GANI KINAHANGLAN I-INTERPRET? PAGSHURE DIHA BRAT...

brategamete
03-06-2009, 01:21 PM
in english brat, covenant, mao na bout ipasabot. Mao sab na term gigamit sa deuteronomy chapter 5, "covenenant", refering to the ten commandments. Please read the book of deut. Ch.5

i-corelate na sa heb. 8:7-8, then verse 13.

Hahahahahaha. Correlate? Ikaw nga reader sa Hebrews imo pagsabot lamang imo gipahaum? Correlate diba? You will be misled Tacs kung mao na imo method.

How about understanding what the writer meant regarding the passage nga imo gihimo unod sa imo argument regarding the CHANGING of God's Laws?

Wala koy lalis Tacs kung ang Deut 5 ginganlan og convenant. Literaly, ang covenant is an agreement between two or more parties. Correct Tacs?

Ang "balangaw" Tacs nagsymbolo gani sa convenant sa Dios taliwala sa yuta (Gen 9:9).

Wala koy lalis sa imo argumento Tacs nga ang 10 ka sugo covenant. Kay ang mga civil laws, health laws, ceremonial laws, bisan pa ang decalogue pulos kana kabahin sa Covenant taliwala sa mga Israelitas og sa Dios.

Apan ang akong gilalis nimo ang pag-usob sa 10 ka sugo. Nag-ingon ka nga ang Covenant giusob nausab pod ang 10 ka sugo kay 9 nalang? kay di naman mao imong igpapahulay? Basi nalimot ka Tacs ang Covenant mao ang pakigsaad sa PAGTUMAN sa mga balaod sa Dios. Nia basahi ni Tacs aron ka mahayagan:

Exodus 24:3

(http://www.biblegateway.com/resources/audio/play.php?aid=3&book=2&chapter=24)

3 When Moses went and told the people all the LORD's words and laws, they responded with one voice, "Everything the LORD has said we will do."

Exodus 24:7

(http://www.biblegateway.com/resources/audio/play.php?aid=3&book=2&chapter=24)

7 Then he took the Book of the Covenant and read it to the people. They responded, "We will do everything the LORD has said; we will obey."

Akong pangutana? Nakatuman ba ang Israel sa ilang pakigsaad? WALA! Mao nga ang writer sa Heb nagsulat niini:
Hebrews 8:10 (New International Version)

10This is the covenant I will make with the house of Israel
after that time, declares the Lord.
I will put my laws in their minds
and write them on their hearts.
I will be their God,
and they will be my people.

Tacs, Ang NEW COVENANT nga imong giingon karaan ni. Ang gisultihan ani ang Israel. Direct quote kini gikan sa Jeremias 31:33.Basaha Tacs.

Sa Old Covenant Tacs, gituman sa Israel sa ilang kaugalingon kusog ang mga balaod. Ug sila napakyas. Sa New Covenant gibutang kini sa Dios sa kasingkasing kay ang motuman niini ang gugma. Apan wala usba ang mga prisnipyo, ang napulo ka sugo. Mao ra gihapon. Ug si Jesus na ang Agalon sa pagtuman niini (Jn 1:12;2 Cor 5:17; Rom 8:1).

Wala giiusob ang 10 ka sugo sa Heb 8 Tacs. Naghisgot kini sa bag-o nga pakigsaad sa pagtuman.

Tataw na kaayo na brat uy..AYAW NA NI PAGTUISA KAY ANG CONTEXT IS VERY, VERY TRUE AND RELEVANT.

CLICK AND READ ON BRAT:

WA NI LIMBONG UG PAGTUIS...SORI HA, IKAW ANG PATAKAG PAMUNIT DIHA SA BIBLE-MAO NA ANG OUT OF CONTEXT..HEHEHE

Tacs ako inigsuon lang ni ako ha? Kung ang imong pagsabot sa Deut 5 mao ang ikaduha nga paghatag sa Decalogue ug ginganlan gihapon kini og Covenant walay problema. Uyon ko ana. Akong pangutana kay covenant man agn Deut 5, nakatuman ba ang Israel niini nga covenant? Kung nakatuman o napakyas, unsa man diay ang unod sa covenant? Kung dili diay makatuman sa 10 ka sugo usbon diay sa Dios ang iya mga kasugoan? Unsa man pagtuo nimo sa Dios bugo nga mohatag og kasugoan nga di matuman? O nag experiement sa dispentational nga mga katawhan?

SA DEUTERONOMY CHAPTER 5 GIHAPON BRAT, SPECIFICALLY VERSES 2-3. JUST IN CASE PILOSOPO KA, LIVITES WERE ONE OF THE TRIBES OF ISRAEL.

Walay problema ana Tacs. Pero wala kay mabasa diha Tacs nga para LANG sa mga Levites o Israel ang 10 ka sugo.

DUDA GYUD KO ANANG IMONG IKAPULO BRAT DUH....IPAMUGOS MAN GYUD....ALAGAD KA....MORA MAG NING GAWAS NGA IKAW MAOY INTERESADO SA IKAPULO, DILI ANG GINOO...HEHEHEHE..

AKO NA HINOUN ANG OUT OF CONTEXT BRAT NGA ANG AKONG GIPANG KUTLO DILI NA MAN GANI KINAHANGLAN I-INTERPRET? PAGSHURE DIHA BRAT...

Ikaw ang namugos TACS nga dili mohatag sa IYa sa Dios. Basahi ni Tacs aron ka maghingmata sa imong sayop nga pagtuo:

Luke 20:20-26 (New International Version)

20Keeping a close watch on him, they sent spies, who pretended to be honest. They hoped to catch Jesus in something he said so that they might hand him over to the power and authority of the governor. 21So the spies questioned him: "Teacher, we know that you speak and teach what is right, and that you do not show partiality but teach the way of God in accordance with the truth. 22Is it right for us to pay taxes to Caesar or not?" 23He saw through their duplicity and said to them, 24"Show me a denarius. Whose portrait and inscription are on it?"
25"Caesar's," they replied.
He said to them, "Then give to Caesar what is Caesar's, and to God what is God's."
26They were unable to trap him in what he had said there in public. And astonished by his answer, they became silent.

Tacs mura ka og Faraseo...Heheheheh sori Tacs ha?

spartacus
03-06-2009, 05:27 PM
BRAT,

WALA KO MOINGON NGA GIUSOB ANG 10 KA SUGO. IN FACT, IT REMAINED AS IT IS. I ONLY POINTED OUT NGA DILI NA NI APPLICABLE IN CHRISTIAN DISPENSATION. AYAW PANUMANGIL BRAT. DON’T PUT WORDS INTO MY (MOUTH OR) POST IN THIS FORUM.

HERE'S THE PUNCH BRAT:

And by him all that believe are justified from all things, from which ye could not be justified by the law of Moses. - ACTS 13:39 (KJV)

ATONG BINISAY-ON:

Ug pinaagi kaniya ang tagsatagsa nga motoo, gipakamatarung gikan sa tanang mga butang, nga gikan niini wala kamo pakamatarunga pinaagi sa Kasugoan ni Moises. – Mga Buhat 13:39

HUDIYO KA GAD SIGURONG DAKO KUNG DILI KA MOTUO ANI. IPAMUGOS MAN NA NIMO ANG OLD TESTAMENT. PAGMATA BRAT UY!!!! KANG HESU-CRISTO NA TA MOSUNOD, DILI SA KASUGUAN NGA GIHATAG KANG MOISES..

GISUPORTAAN KINI NI LUKAS NGA ANG KASUGUAN NI MOISES KUTOB RA KANG JUAN BAUTISTA:

Ang Kasugoan ug ang mga manalagna nagapadayon hangtud kang Juan; sukad niadtong panahona, ang Maayong Balita sa gingharian sa Dios giwali, ug ang tagsa ka tawo nagalugos sa pagsulod niini - LUKE 16:16

SA IMONG GI-QUOTE SA LUKE 20:20-26, WHEREIN JUSES SAID “GIVE CEASAR WHAT IS CEASAR’S, AND TO GOD WHAT IS GOD’S”….ASA MAN DIHA ANG TITHE O IKAPULO…? UNTA, NING INGON SI HESUS: "ANG IKAPULO IHATAG SA GINOO" OR "GIVE TITHE TO GOD".

IKAW RA GYUD LAGI MAOY INTERESADO SA IKAPULO. NEGOSYO MAN NANG IMO BRAT.

AS I SAID, IN CHRISTIAN DISPENSATION, GOD LOVES A CHEERFUL GIVER. DILI NA IKAPULO BRAT….AYAW LAGI IPAMUGOS NANG SAYOP NIMO NGA PAGTOU…

AS A CONCLUSION BRAT, AMBOT NGANO DILI MAN KA MAKAKAB-OT SA KAMATUORAN. SAKTO ANG BIBLIA MAHITUNGOD SA IMO:

Nga sa gihapon nanagtoon, apan dili gayud makakab-ut sa pag-ila sa kamatuoran. – 2 Tim. 3 :7

SA INGLES :

Ever learning, and never able to come to the knowledge of the truth. – 2 Tim 3:7 (KJV)

CIAO, BRAT.

rgjam
03-07-2009, 08:19 PM
Pwede motimang?

1) Kana bang ten commandments mao ba na ang old covenant, part of the old covenant or entirely separated from the old covenant?

2) Ang new covenant, revision ba sa old covenant?

3) Sila si kinsa man ang contracting parties sa old covenant? Sila si kinsa man sab sa new covenant?

4) Ang mga apostoles (sent ones), apostoles ba sa old covenant o apostoles sa new covenant?

brategamete
03-08-2009, 12:00 AM
BRAT,

WALA KO MOINGON NGA GIUSOB ANG 10 KA SUGO. IN FACT, IT REMAINED AS IT IS. I ONLY POINTED OUT NGA DILI NA NI APPLICABLE IN CHRISTIAN DISPENSATION. AYAW PANUMANGIL BRAT. DON’T PUT WORDS INTO MY (MOUTH OR) POST IN THIS FORUM.

Nag-ingon ka nga revised na sa panahon ni Christo. Pamatud-i nga ang napulo ka sugo para LANG sa mga judiyo aron adunay PUNCH ato arguments. Kung mao, di way lalis kay wa man giusob ang 10 ka sugo? Nagtuman ka gihapon niana except lang sa Adlawng igpapahulay.

HERE'S THE PUNCH BRAT:

And by him all that believe are justified from all things, from which ye could not be justified by the law of Moses. - ACTS 13:39 (KJV)

ATONG BINISAY-ON:

Ug pinaagi kaniya ang tagsatagsa nga motoo, gipakamatarung gikan sa tanang mga butang, nga gikan niini wala kamo pakamatarunga pinaagi sa Kasugoan ni Moises. – Mga Buhat 13:39

Imong punch Tacs sa hangin ra. In short way punto.
Kay kinsa man nag ingon nimo nga mi argue ko niana. Walay problema niana. Si Christo lamang ang kaluwasan ug ang pagtuo lamang ang makapamatarung.

HUDIYO KA GAD SIGURONG DAKO KUNG DILI KA MOTUO ANI. IPAMUGOS MAN NA NIMO ANG OLD TESTAMENT. PAGMATA BRAT UY!!!! KANG HESU-CRISTO NA TA MOSUNOD, DILI SA KASUGUAN NGA GIHATAG KANG MOISES..

Dautan ba ang tawo nga Judiyo? Ako Pilipino ko di ko Jew. Si Christo Judiyo? Nganong di man ka musonod sa iya nga nagbantay man siya sa Adlawng igpapahulay (Lukas 4:16).

GISUPORTAAN KINI NI LUKAS NGA ANG KASUGUAN NI MOISES KUTOB RA KANG JUAN BAUTISTA:

Ang Kasugoan ug ang mga manalagna nagapadayon hangtud kang Juan; sukad niadtong panahona, ang Maayong Balita sa gingharian sa Dios giwali, ug ang tagsa ka tawo nagalugos sa pagsulod niini - LUKE 16:16

Kana mao nay may sense nga pangutana TACS. Pero mangutana lang ko sa imo understanding. Nagapadayon hangtud kang Juan? O kang Juan ra kutob? Mao ra ba na?

SA IMONG GI-QUOTE SA LUKE 20:20-26, WHEREIN JUSES SAID “GIVE CEASAR WHAT IS CEASAR’S, AND TO GOD WHAT IS GOD’S”….ASA MAN DIHA ANG TITHE O IKAPULO…? UNTA, NING INGON SI HESUS: "ANG IKAPULO IHATAG SA GINOO" OR "GIVE TITHE TO GOD".

Unang pangutana, ang ikapulo dili diay iya sa Dios?
Ikaduha, ang gihisgutan sa context tacs, BUWIS nga iya ni Cesar. So buot nimo pasabot ang Dios adunay buwis nga atong ihatag sa iya? kay di man ka muto nga ikapulo kini?

IKAW RA GYUD LAGI MAOY INTERESADO SA IKAPULO. NEGOSYO MAN NANG IMO BRAT.
Ang wala naghatag sa ikapulo nakapangawat sa Dios (Malachi 3:8-10). Ang sama kanimo nga wala naghatag og ikapulo nakapangawat man, dili ba kaha ikaw ang interesado sa ikapulo? Kay wala nimo gihatag di imo gigasto? Wala ako naggasto sa ikapulo TACS. Gani akong gihatag sa Ginoo.

AS I SAID, IN CHRISTIAN DISPENSATION, GOD LOVES A CHEERFUL GIVER. DILI NA IKAPULO BRAT….AYAW LAGI IPAMUGOS NANG SAYOP NIMO NGA PAGTOU…

Kinsa man akong tuohan? Ang Maquias 3:10 o kanang imong Christian dispensation nga doctrine? Nga di mabasa sa Biblia?

AS A CONCLUSION BRAT, AMBOT NGANO DILI MAN KA MAKAKAB-OT SA KAMATUORAN. SAKTO ANG BIBLIA MAHITUNGOD SA IMO:

Nga sa gihapon nanagtoon, apan dili gayud makakab-ut sa pag-ila sa kamatuoran. – 2 Tim. 3 :7

SA INGLES :

Ever learning, and never able to come to the knowledge of the truth. – 2 Tim 3:7 (KJV)

CIAO, BRAT.

Kini TAC pamalandong ani:

MATTHEW
5:17 ¶ "Ayaw kamo paghunahuna nga mianhi ako aron sa pagbungkag sa kasugoan o sa mga profeta; ako mianhi dili sa pagbungkag kondili sa pagtuman niini.

5:18 Kay sa pagkatinuod, sultihan ko kamo, nga samtang magalungtad pa ang langit ug ang yuta, walay pagasayloan sa kasugoan bisan usa na lang ka kudlit o usa ka tulpok niini hangtud ang tanan matuman.

Di ba TACS ingon ka ang ikapulo bahin kana sa karaang balaod sa mga profeta sa panahon ni Malaquias?

Nia pa TACS:

MATTHEW
5:19 Tungod niini, bisan kinsa nga magapahuyang sa usa sa mga labing diyutay niining mga sugo ug magapanudlo sa mga tawo sa pagbuhat sa ingon, kini siya pagaisipon nga iwit didto sa gingharian sa langit; apan bisan kinsa nga magatuman ug magapanudlo niini, kini siya pagaisipon nga daku didto sa gingharian sa langit.

Sa ato pa TACS, iwit diay ka? hehehehehehehe unya wa ra ba na didto sa langit nga pagkaiwit. Kay PAGAISIPON pa.hehehehe